چاله فضایی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت چاله فضایی


سپاهان درب
۵ تریلیون دلار هزینه برای اینترنت اشیا تا سال ۲۰۲۱
مهندس متقی مجری نگهداری و پشتیبانی شبکه مخابرات ایران در سراسر کشور شد
4 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

گزارش جدید موسسه بی آی اینتلیجنس، نشان می دهد که نسل جدید اینترنت موسوم به اینترنت اشیا در حال متحول کردن جهان است و اتصال تقریبا همه ابزار و وسایل موجود در جهان به اینترنت از این طریق افزایش عظیم حجم داده های تولید شده دو تحول مهمی است که از این طریق حاصل می شود.

طی حکمی از سوی دکتر سرائیان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، مهندس حسن متقی محمودی مدیرکل عملیات شبکه منطقه تهران با حفظ سمت سازمانی به عنوان مجری نگهداری و پشتیبانی شبکه شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور منصوب شد.

عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی استقلال، پیام نور، شهید عاطف و سلمان فارسی از تاریخ 17 مردادماه آغاز می شود.

نفرات اول تا سوم اپراتور های مرکز تماس 2020 مستقر در مناطق هفتگانه مخابراتی و ناک طالقانی از کارکنان شرکت پیشگامان خدمات اول مخابرات تهران مبین در خرداد ماه با حضور مدیرکل خدمات پس از فروش عصر دوشنبه 16 مرداد 96 در سالن نشست های معاونت تجاری معرفی شدند.

رئیس دانشکده پست و مخابرات از اعلام آمادگی و همکاری نمایندگان اتحادیه جهانی مخابرات، برای پیاده سازی نقشه راه اینترنت اشیا در ایران، خبر داد و گفت: این تصمیم در بازخورد برگزاری کارگاه بین المللی آموزشی اینترنت اشیاء در ایران، اتخاذ شده است.

آذری جهرمی با اشاره به چهاردهم مرداد، سالروز تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت و همزمانی آن با روز مراسم تحلیف ریاست جمهوری، از توسعه سریع‌تر دسترسی به فناوری اطلاعات و ارتباطات در دولت دوازدهم خبر داد.

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: خطوط تلفن ثابت مشترکان خط اعتباری مخابرات تا سقف ۲۰ هزار تومان و مشترکان خط دائمی تا سقف ۳۰ هزار تومان بدهی، قطع نمی شود.

معاون امورمشتریان شرکت مخابرات ایران از تلاش برای دیجیتالی کردن همه فعالیت های این شرکت با هدف حذف رفت و آمد های مشترکان و تسریع در ارایه خدمات تاپایان امسال خبرداد.

سیروس دین محمدی می گوید برای شرایط نامساعد فوتبال تهران متاسف است و تاکید می کند که فدراسیون و سازمان لیگ باید فکری به حال فوتبال پایتخت کنند.

بسیاری معتقدند زیر سایه مسی بودن و حضور ستاره آرژانتینی بارسا در نقش اول باعث جدایی نیمار از بارسا شده است.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/